In de winter verbruikt een gemiddeld huishouden in Nederland grote hoeveelheden energie bij het verwarmen van de woning. Buiten is het koud in de wintermaanden en daarom willen we thuis graag van een aangename temperatuur genieten. Toch willen we ook niet teveel energie verbruiken omdat dit ten koste gaat van onze portemonnee en natuurlijk ook het milieu. Als we dan ook op zoek gaan naar manieren om energie te besparen met het verwarmen van ons huis is de meest ideale situatie als dit niet ten koste gaat van ons comfort. Een zuinige CV ketel is hier een goed voorbeeld van omdat we hier weinig tot niks van merken. Jezelf warmer aankleden in huis om de verwarming een graadje lager te kunnen zetten kan echter wel ten koste gaan van hoe comfortabel we ons voelen.
Ongemerkt de verwarming lager kunnen zetten
